neděle 15. dubna 2012

Montáž pískoviště

Jak bylo zmíněno v minulém příspěvku, tak jsem se přesunul s kompletním materiálem ven před garáž. Kromě logistických otázek jsem tím elegantně vyřešil i další problémy s montáží kostry pískoviště a to:
  • díky dlažbě mohu lehce zajistit, že budou bočnice navzájem kolmé
  • položením na zem obráceně je zaručeno, že vrch bude v dokonalé rovinně

Dlažba zajistí zároveň kolmost a rovnou plochu
Při samotné montáži jsem vzal 80mm vruty a aku vrtačku. Důležité ale bylo zafixovat jednotlivé desky ke sloupkům před vrtáním, aby vruty držely co nejtěsněji a zamezilo se kroucení bočnic. Ideální jsou truhlářské svěrky.
Fixace před vrutováním. Tady stačila 1 svěrka, ale na rohy se hodilo všech 8
Po zafixování jsem si záhlubníkem s vrtáčkem přichystal dírky. Na každé desce a straně po pěti vrutech. Možná se to zdá hodně, ale tyto desky mají tendenci se celkem silně kroutit, takže čím víc tím líp!
Detail zahloubených hlaviček vrutů a zkosených rohů.

Kostra je hotová a zbývá zkusit jak budou pasovat sedačky. A tu teprve vidím problém. Sedáky mají přesahovat směrem ven a tudíž musí být delší než bočnice. Ale já mám jenom 170cm dlouhé fošny = na každé straně 5cm přesah, po zarovnání ještě méně! Bude to stačit? Co s tím? No snad něco vymyslím :)

Ogar podává poslední vrutík.
Je vidět, že plánované sedačky jsou o pár cm kratší, než by měly být. Ehm

Žádné komentáře:

Okomentovat